Sunday, May 31, 2009

antara amy search dan idrish.




konsert search di awan biru distadium.mula-mula dah tengok online tiket.wow rm 58.38. aku telan liur pelan-pelan. digiant ada kaunter tiket rm 38.00. aku telan liur dan sempat belek-belek tshirt.

“burn, pas percuma search di awan biru”
“maaf aku belum jual kucing lagi” kata burn
“ciss!”

“ustaz, amy search kat stadium, jom kita mengimarahkan stadium”,
“cikgu denang jom konsert di stadium, saja ambik angin dulu-dulu”

hampa.tak ada feed back. petang itu aku lepak ambik angin tengok search test sound.bergegar bunyi.aku kembali ke era rock kapak. jumpa sobat rocker dari kb.
“tok guru tak benarkan konsert kat kb, gua semua datang sini laa beb”suaranya penuh semangat rock kental.
“lu jangan tak datang malam ni, gua dari jauh datang.
“ok-ok”
di rumah idrish pulak meragam. demam nya belum sembuh sepenuhnya

malam ini dengan tshirt search aku hanya rock dengan lagu idrish saja.

p/s ; cinta sepi mengingatkan aku pada anne kosetyowati nuhandar

No comments: